utorak, 11. listopada 2011.

Kutija za uspomenu...

Prije neki dan dobila sam staru drvenu kutiju,trošnu pohabanu..ali kako sve divne stvari i u takvom stanju imaju svoju dragocjenost tako sam to odmah shvatila da je i ona dragocjen komadić koji će biti vrlo dobro iskorišten.Izvana vrlo jednostavna,ali iznutra zgodna sa pregradicama koje su mi posebno simpatične,odmah sam se uhvatila posla,brušenje,skidanje nečistoća,bojanje,finalno uljepšavanje starom ručkicom pronađenom na nekom starom ormaru i naljepnica na poklopcu u vintage stilu....dlanom o dlan to je to,već se u njoj našlo ponešto...
sušenih cvjetova lavande koji tako divno mirišu,suhih mirišljavih ružica,divnih kartica rađenih rukom od cvjetnih latica..da postala je zapravo kutija za uspomene na mirise ljeta,kada ju god otvorim osjetim upravo mirise koji me vrate na tople dane u vrtu i mirise koji se njime šire...

Vani su prve kiše ukrasile biljke svojim kapima,jesen je tu ali ona prava..
i dok je vani hladno i kišica rominja fino je zagrijati se uz šalicu čaja i gricnuti koji keksić,evo prijedloga za jedne super fine,a super brze keksiće koji su meni malo je reći omiljeni...
       
  Smeđi roščići:
- 300g brašna
-  50g smeđeg šećera
-1 jaje
-100 g tamnog  nugat namaza
-200 g hladnog maslaca
još za ukras: 100 g bijele čokolade ili tamne i 2 žlice slatkog tekućeg vrhnja...
Sve sastojke brašno,šećer,jaje,tamni nugat i maslac nasjeckan na komadiće zamijesiti u glatko tijesto,omotati ga prozirnom folijom i staviti u hladnjak 1h odstajati.Nakon tog vremena tijesto podijelti u 3 valjka sjeći komadiće iz kojih treba formirati roščiće.Postavljati ih na papirom obložen lim i peći oko 15 min na 170C.Prohlađene umakati vršcima u čokoladu otopljenu na pari sa slatkim vrhnjem...i dalje samo uživati!
Iz ove smjese izađe oko 40 kom roščića.

32 komentara:

  1. Koja lijepa, mirisna kutija!! Baš prava riznica ljetnih mirisa...
    Opet odlične fotografije, ovaj put si se dala u lov jesenjih kapi, stvarno su fotke odlične!!

    OdgovoriIzbriši
  2. koje prelijepe smeđe kiflice, a ni kutijica ne zaostaje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna kutija i još bolje kiflice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odmaram okice na ovim tvojim prekokrasnim sličkicama...

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Nely,
    Kutija za uspomenu je kao škrinja u koju si pohranila čarobne mirise lavande i ruže da ih imaš u hladnim zimskim danima kad god ih poželiš. Valjda ću biti pametna da to isto i ja uradim sljedeće godine ako budem zdrava i živa. Ma potpuno sam uživala te predivne fotkice. Volim i tvoju ružicu i kišne kapi koje je krase. Roščići me tako mame, odmah sam kopirala recept; nadam se da će biti dobri kao tvoji. Takođe sam kopirala tvoj rolat od kestena, nadam se da ću i njega probati napraviti u što skorije vrijeme. Hvala ti za recepte koje sa nama dijeliš.
    Samu riječ „kutak“ volim jer me odmah asocira na oazu intime, mira i tišine; kutak mali a ipak velik da stane sav moj svijet i moji snovi. Tvoj kutak je prekrasan. Ja takav lijep kutak nemam, ali sam gledala tvoj i divila se.
    Žao mi je što nisam redovna blogerica zbog nedostatka vremena, ali svaki put kad posjetim tvoju stranicu ja se odmorim uživajući u prelijepim fotografijama, tvojim člancima i romantici kojom tvoj blog odiše.
    Veliki pozdrav, Meda

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim dobru fotografiju, a kod tebe to redovito i nađem ali našla sam i tekst koji poziva na otvaranje kutije uspomena i uživanje u mirisima i okusima...otvorila sam je i uživala!
    Na crvenoj ruži i kapljicama ću se malo duže zadržati!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam najljepše svima,zaista mi puno znače vaše divne riječi koje svaki puta nahrane moju dušu,zahvalna sam svima na takvoj podršci upravo je to i razlog što sve ovo dijelim s vama:)veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. ...uspomene i sjecanja na ljeto....tako provodimo tmurne i kisne jesenje dane i zimske duge i hladne noci...i ovaj put si me prijatno iznenadila sa svojom kreativnoscu...volim tvoje fotografije,odmor za oci i dusu....a u roscice ne smijem da gledam koliko su slatki...divno moja mila nely....

    OdgovoriIzbriši
  9. znaš što, da ništa ne napišeš, uživam gledati tvoje slike, užitak za oči, pa onda i tekst, pa još i recepti,
    šta da ti kažem uvijek s veseljem čekam novi post:)

    OdgovoriIzbriši
  10. hrskavi keksić, topli čaj mirisi ljeta sačuvani u kutiji, prekrasno!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasan post! Sviđa mi se način na koji nam pokušavaš približiti ono što radiš. Kutija je i više nego savršena, prava za uspomene, a lijepo je kako si se uspjela sjetiti da u nju staviš uspomene na ljeto.. Kolačići izgledaju prezamamno! I da, i ja volim pravu jesen i kad promatram kako vani puše vjetar ili pada kiša dok sam u toploj prostoriji s šalicom čaja u ruci..

    OdgovoriIzbriši
  12. Grickati ove kiflice citati ovaj divan tekst i zuivati u prelepim sliakma.Who would ask for anything more;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ohh, such sweet details! And some delicious cookies again!:) many hugs, Ira

    OdgovoriIzbriši
  14. Kad je dan bezvezan tvoj blog je pravi lek,ne znam kako tu atmosferu pravis,da li su fotke glavni "krivac",ali ovde dolazim po relax terapiju!Hvala:))

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam najljepše svima,jako mi je drago da uživate to je i poanta mog bloga...tnx dear Ira...kiss!

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivna je kutija, a uspomene na ljeto. .hm. .ja bi da nam se vrati. .mada zima lagano kuca na vrata. .a kiflice izgledaju mljac, a vjerujem i da jesu takve. . predivan post. .i kao što Sanja kaže predivne fotografije. .

    OdgovoriIzbriši
  17. Uživala sam ovo jutro čitajući ovaj post. Kao i do sada oduševiš me redom hand made stvari, redom fotki iz prirode pa onda receptom. I ne mogu ništa izdvojiti što mi je ljepše.
    Predivno je sve.
    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  18. Savršeno od kutije do kolačića!

    OdgovoriIzbriši
  19. Divne slikice i pravi jesenski ugođaj.

    OdgovoriIzbriši
  20. Reciklaza, od stare trosne do mirisljave kutijice! Savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  21. joj, baš sam i ja sakupila neke stare kutije i ladice od punog drveta i spremam se na posao. jedva čekam. a isprobati ću i keksiće. jedva čekam. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ako osetiš blagi povetarac, znaj da to ja uzdišem dok gledam ove prelepe ruže i uopšte post koji si objavila:) Trebam li reći još nešto:)) Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala vam puno svima na lijepim riječima,svaka od vas na sebi svojstven način daje mi inspiraciju za moje kretivne zahvate bili oni dekorativne ili kulinarske prirode...veliki vam pozdrav leti:)

    OdgovoriIzbriši
  24. A malo je reci koliko su meni omiljene tvoje romaticno-njezne kreacije.. uz grickanje prefinih keksica napustila sam taj lijepi kutak i ponjela sa sobom miris osusenih ruzica i osvrnula se jos jednom na rosni cvijet ruze .. svaka cast Majstorice, srdacan pozdravceK !

    OdgovoriIzbriši
  25. Hallo meine Liebe,
    die Idee mit der Kiste ist wundervoll!
    Das Rezept habe ich mir gleich aufgeschrieben, klingt sehr sehr lecker! Die backe ich auf jeden Fall auch . Hoffentlich sehen sie dann auch so schön aus wie Deine!
    Lieben Gruß
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  26. Mrzim dan kad mi sjedne plaća jer se onda prebacim na "hladnu analitiku"... ali zato kad ti napišeš post, pa u njega staviš mirise, sjećanja, ružice i kolačiće već se nekako može...

    "čitajte Nely, lakše se diše"

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala vamnajljepše na divnim riječima,drago mi je da si iz mog kutka ponesete tople trenutke,i mirise cvijeća..ivana divna si mi,i ovo je tako originalno,da se uz mene lakše diše..veliki vam zagrljaj leti...Danke liebe Sandra,freu mich deine Komentare,LG!

    OdgovoriIzbriši
  28. Svaka poseta tvojim stranicama je kao ulazak u bajku :)))!

    OdgovoriIzbriši
  29. Odličan post Nely, a kutija i suhe ruže su mi posebne!!

    OdgovoriIzbriši
  30. Što napisati kad su druge već sve rekle osim: DIVNO!!!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala vam najljepše drage dame..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  32. Prije nekog vremena sam otkrila tvoj divan blog, no uvijek mi nekako promaknu novi postovi. Šteta za mene, jer blog je prekrasan, inspirativan, lijepi radovi i fotografije. No, sad sam tu i ne odlazim još barem sat vremena :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...