četvrtak, 16. veljače 2012.

Kuhinjski detalji 1. dio...

S vremena na vrijeme  mijenjam detalje u domu,ovaj puta stigla je kuhinja na red....bilo da se radi o već postojećim detaljima koje zamjenjujem novima,ili starim  detaljima koje osvježavam i učinim ih novima..bilo kako bilo, bit svega je moja želja za promjenom u ambijentu, pogotovo kada je ta promjena usklađena i sa vremenskim razdobljem u kome nastaje,tako bi ova verzija promjene bila  zimska...
boje posuđa koje prevladava su uglavnom nježna bež, i bijela sa crnim printom,jednako kao i  detalji izrađeni od lima  u sivoj boji .. obavezan  je  kod mene dodatak crvene  boje  u zimskom periodu,koja daje živosti i razbija monotoniju u ambijentu...
Detalji su ono čemu svakako polažem puno pažnje,zapravo oni i daju neku osobnost svemu....



Nadam se da vam se svidjeo ovaj moj  prvi dio prikazan ovaj puta,slijedeći post donosi i nastavak...
Moram pridodati da mi je u mnogome pri uređenju pomogla i moja prijateljica A, čiji  ukus za dekorativne detalje zaista ima punu kvalitetu..

54 komentara:

  1. Joooj, opet kod tebe nešto lijepo! super su ti fotkice, a i detalji sa touch of red su predivni! i istina, detalji zaista čine toplinu doma, daju pečat stanara... jer lako je kupiti komad namještaja, ali složiti ga tako da priča priču je već drugi par rukava...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno! Osvajaju me šalice s printevima i tacna na zadnjoj slici. S nestrpljenjem čekam nastavak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam,drago mi je da vam se svidjelo,zaista detalji definiraju puno toga,a naravno treba ih i znati dobro upotrijebiti...

      Izbriši
  3. Ma predivno izgleda! I svaka čast prijateljici, zbilja ima oko za detalje, ali ni ti ne zaostaješ!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno da mi se svidio! Kad gledam ove slike, osjećam se kao da sam u nekom filmu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Hvala vam puno svima,u pravu si Andrea,sretna sam na takvoj prijateljici,dijelimo iste afinitete!

      Izbriši
  6. Rastopila si me, naprosto, ovim postom. Pa gdje si našla crvenu tkaninu na točkice!!!! Ma, prekrasno! Obožavam točkice ali ih nikako ne mogu naći. I ja, kao i ti, sašijem haljinicu za poklopac sa rubom od čipke. To sam htjela za neki naredni post. (Moja Nina ima uskoro rođendan pa se pripremamo, ne zamjerite što me neće biti jedno vrijeme.)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nostalgia i ti mene uvijek iznova oduševiš svojim postovima prepunim divnih inspiracija,za ove točkaste kapice zaslužna je moja prijateljica,znam da je jako teško dolaziti do materijala ja se snalazim zahvaljujući mnogim prijateljicama koje žive u inozemstvu i odande mi šalju materijale..lijepo se pripremi Ninici za rođendan,to je najbitnije,sve najljepše joj želim...i ja bih voljela da podijelimo kavicu i keksić kod mene:)

      Izbriši
  7. P.S. Baš bih rado skočila do tebe da popijemo kavu u tvojoj kuhinji!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. I u ovom ruhu kuhinja zraci toplinom i ugodnim osjecajom a to je tek samo djelic.. nastavak obecaje druge divote :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno,da slijedi svakako i nastavak...veliki pozdrav!

      Izbriši
  9. Znala sam da ću i ovaj put naći neki detalj u koji ću se zaljubiti - staklenka s kapicom!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam se zaljubila u svaki detalj tvoje kuhinje :) baš je divna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam svratiti na tvoj blog... uvijek je tako toplo, domaćinski i pa ukradem djelić te atmosfere i nosam ga do tvog slijedeće posta.

    OdgovoriIzbriši
  12. Preslatka pomalo vintage divota :)

    OdgovoriIzbriši
  13. baš sam jučer sestri pričala o tvom blogu i o tome kako imaš najljepši dom koji sam ikad vidjela, a ovi slatki detalji iz kuhinje su to još jednom dokazali :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Angie hvala na divnim riječima,baš lijepo od tebe...Tami tnx draga...Marina uhhh pa sada se crvenim iskreno,moj dom je mali,a trudim se da bude šarmantan...veliki vam pozdrav!

      Izbriši
  14. ....aaaa,lutko moja,kako si ti ovo sve lijepo uklopila....sve na svom mjestu....krasno....ostala sam bez daha,bas si me lijepo uveselila sa svojim blogom,pozdrav i ljubim....

    OdgovoriIzbriši
  15. divno, prava mala country kuhinja!!! super su ti šalice, baš mi se sviđaju!
    pozzzz,:-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Vesna Nešićveljače 16, 2012

    Jedna polica sto čudesa i dokaz da zaista sitnice i uživanje u njima čine život lepim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dunja moja hvala ti,znaš kako sam ja tek sretna...Annie,Vesna hvala vam zbilja detalji čine život ljepšim..

      Izbriši
  17. Divni detalji, a posebno mi je zapela za oko limena posuda koja ima prekrasan čipkasti rub! Crvena boja je definitivno razbila monotoniju, a kanticu ću ti ukrasti :)))
    Prekrasno, kao i uvijek...čekam nastavak!

    OdgovoriIzbriši
  18. sve na mjestu, svaki detalj odmjeren i uklopljen u profinjenu cjelinu. jesi onaj natpis Bon appetit sama pisala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja dogovoreno,kradeš mi kanticu..hvala ti draga...Sani sama sam ga pisala,možda je malo i nakrivo ali meni je simpa tako...

      Izbriši
  19. Bravo Nelyce, svaki put me iznova oduševiš s ovim detaljima i osjećajem za ljepotu :) Sve mi se jako sviđa, pogotovo ova predzadnja fotka i stvarčice na njoj :)

    OdgovoriIzbriši
  20. pakiram stvari i selim k tebi, može?

    OdgovoriIzbriši
  21. detalji u kuhinji su bajni !!!nice!

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivni kuhinjski detalji, sve usklađeno u cottage chic stilu, zaljubila sam se u tvoju kanticu za mlijeko:-))

    OdgovoriIzbriši
  23. cukeraj ;)) i jedva čekam nastavak!

    OdgovoriIzbriši
  24. Fantasticno, kao i uvijek. Prekrasne slike. Radujem se novom postu. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam najljepše svima na komentarima...

      Izbriši
  25. Secam se kad si na Coolki objavila fotke svoje kuhinje. Ja sam bila apsolutno odusevljena!!! Svima sam to pokazivala! Sve ove cinijice, soljice i sve ostalo je prelepo... :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Nely draga, prekrasno je biti u kuhinji sa ovako lijepim detaljima oko sebe. Sve mi se jako sviđa i voljela bih da imam malo više smisla pa da i sada znam malo bolje iskombinirati i ovako osvježiti prostor. Sretna sam da nam na ovaj način otvaraš vrata svog doma i da možemo zajedno sa tobom uživati !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Miki da tada sam skupila hrabrosti da je pokažem i tamo,onako u dijelu samo,drago mi je da ti se svidjelo i tada i sada...hvala Lilly:)....Branka drago mi je da ti se svidjeo ovaj dio kuhinje,i ako posluži kao inspiracija nekome za uređivanje,tome se baš veselim...

      Izbriši
  27. Lovely kitchen details, Nely!;)
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  28. Nely your blog is so very beautiful, I love all your styling details your very talented.
    Hugs Rosemary...xox

    OdgovoriIzbriši
  29. Jednostavno i lijepo a moja kuhinja prava kuhinja drvena msivna s sto dodataka (koji trebaju a neki i ne)sto papirića,slikica okvirića i neznam ja čega još ne..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra si Dilajla i kod mene ima podosta detalja,mislim da nisam pretjerala,ali pri održavanju nekada sumnjam u to:)

      Izbriši
  30. Divna je tvoja kućica,svaki detalj je na svom mestu!Posuda za mleko i šolje za čaj su mi na prvom mestu,valjda zato što bi tako lepo stajale i na policama u mojoj kuhinji:)))

    OdgovoriIzbriši
  31. To su detalji,kažem i ja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam,drago mi je da vam se svidjeo ovaj dio:)

      Izbriši
  32. Prvi put sam na ovom blogu.. i zaista mi se sviđa.. Prije svega, ne mogu vjerovati da nečija kuhinja zaista liči na kuhinje iz magazina o unutarnjem uređenju.. Predivna je!
    Moja kuhinja izgleda ful radno, tako da nikad nisam skupila hrabrosti da ju zapravo uredim "u nekom stilu".. Ali zbilja lijepo to izgleda.. svaka čast

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Pamela drago mi je da ti se tako svidjela moja kuhinja,vjerujem da ćeš si skupiti hrabrosti urediti svoju kuhinju u nekom tebi omiljenom stilu..hvala ti na javljanju!

      Izbriši
  33. Draga nely, zaista preslatki detalji, kao iz nekog časopisa. Ne znam samo kako uspjevaš sve te svoje prekrasne ideje provesti u djelo. Iskreno ti se divim.

    OdgovoriIzbriši
  34. So beautiful things with sweet colour have in your photos! I like them!:)

    I wish you happy week!♥

    OdgovoriIzbriši
  35. Volim tvoju kuhinjicu puna je ljubavi i topline :) Prekrasno draga Nely

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...