ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Darovi..

Prije nekog vremena na dar sam dobila ovaj prekrasni, drveni okvir za slike.Naravno bio je prazan i trebalo je u njega dodati nešto što će ga učiniti okvirom sa svrhom,naime željela sam da on ne bude uobičajen okvir kojega će krasiti slika,već sam mu osmislila jedan potpuni vintage izgled.
Za to mi je poslužio komad stare čipke i jedan stručak ubranih srdašaca,koja su se prethodno osušila,ne načinom prešanja,već najjednostavnije ubrane sam ostavila van vazice,tako su zadržali svoju prirodnu roza boju.Tako dobro došlo riješenje za vintage izgled moga okvira.Veliki sam ljubitelj starinskih bočica,dugo ih sakupljam,i one su evo uz okvir našle svoje mjesto,uvijek im dodajući poneki detalj kao pero ili cvjetak dajem novu dekorativnu namjenu.
Srdašcima sada prolazi već vrijeme cvatnje u vrtu,na ovaj način trajat će puno duže..nakon ovoga okvira još  mi je jedan krasan poklon stigao u obliku divne limene kutije u vintage stilu.Kutiju je izradila moja draga prijateljica Vesna,svestrana kreativka,na čijem divnom blogu ste se mnogi mogli uvjeriti u sve ono što radi,a radi zaista sa puno pažnje i ljubavi....ako još niste možete pogledati Vesnin kutak ovdje
i ovo je Vesnin zgodan rad, privjesak sa ptičicom ..i okvir i kutija i privjesak detalji su koji meni imaju veliku sentimentalnu vrijednost.
Bilo bi dobro da ovaj post koji je u vintage štihu dovršim i receptom koji dugujem iz prethodnog posta za tortu koju sam pravila mami za rođendan,i ta torta je prava klasičarka,vintage dama,jednostavne pripreme i jednako finog ukusa.. Mala torta..

Za biskvit je potrebno 4 žutanjka,150g šećera u prahu,1 vrećica vanili šećera,125g brašna,2 ravne žličice praška za pecivo,50 g mljevenih badema,50 g maslaca,snijeg od 4 bjelanjka
Za preljev biskvita: 1/2 dl mlijeka + 50 g čokolade za kuhanje
Krema: 2,5 dl mlijeka,2 žlice škrobnog brašna(gustina),6 žlica šećera, 2 žutanjka, 70 g otopljene tamne čokolade,70 g prethodno tostiranog i samljevenog lješnjaka,125 g maslaca
I još 100 g voća po želji jagode ili maline,bijela ili tamna čokolada za ukras

Za biskvit pjenasto umutiti žutanjke sa obje vrste šećera,dodati  brašno pomiješano sa praškom za pecivo,zatim bademe i na kraju žlicom lagano umiješati čvrst snijeg od bjelanjaka.Smjesu isipati u podmazan i brašnom posut kalup za torte 24 cm i peći 30 min.na 170C.Pečeni biskvit prohlađen prepoloviti na pola.
Mlijeko i čokoladu za preljev biskvita prokuhati i natopiti prerezane biskvite,ostaviti ih da se dobro prohlade prije filovanja.
Za kremu izmiksati u glatku smjesu žutanjke,šećer,škrobno brašno,otopljenu čokoladu sa 1/2 dl mlijeka,ostatak mlijeka zakuhati i dodati smjesu,kuhati dok se ne zgusne,pokriti prozirnom folijom da se izbjegne stvaranje kožice na površini,u hladnu kremu  dodati pjenasto umućen maslac i mljeveni lješnjak.Dijelom kreme nadjenuti sredinu torte,ostatkom kreme ju obmazati izvana,ukrasiti ju voćem i naribanom čokoladom..i nadalje samo uživati!

Broj komentara: 60:

  1. So beautiful images! :) You are so creative :) I get so much inspiration when visiting your blog :) Love it!

    Have a sunny smiling week :)
    Hugs Lisa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much dear Lisa for your lovely comment..hugs:)

      Izbriši
  2. Nely, hvala ti! Baš mi je drago da ti se kutija sviđa. Okvir mi je presladak. Baš me podsjetio da imam negdje neki metalni starinski - opet ću morati kopati po mom 'brlogu'! Vidim da pod hitno moram napraviti radionicu od malog hodnika na katu kuće...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna morat ćeš pod hitno proširivati radionicu ako nastaviš ovim tempom raditi,zbilja lijepe stvarčice izrađuješ...hvala puno tebi:)

      Izbriši
  3. That's really a creative work with beautiful result!
    Warm regards,
    Lucia

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lijepo Nely....

    OdgovoriIzbriši
  5. That's all wonderful!

    Many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti dunjice:)
      Thank you Ingrid..hugs!

      Izbriši
  6. ljepo si uredila okvir za slike,ali si nas i na kraju počastila i sa tortom ,njam,njam super je.Prepisujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Torta je zbilja ukusna,preporučam je od srca..hvala puno Gordana:)

      Izbriši
  7. Prekrasni darovi i jako primamljiv recept na kraju, sve je divno Nely!

    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Was für eine leckere Torte! Viele liebe Grüße, Carmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Zondra,drago mi je da ti se sve svdjelo:)

      Danke liebe Carmen! LG

      Izbriši
  9. Super ideja sa okvirom za slike i sve se lijepo slaze u tvojoj dekoraciji, ram, pa bocica, pa pero, bas mi se svidja. I pokloni su divni, jako kreativni, skoknucu da vidim Vesnin blog. Hvala za recept. Divno kao sto to samo Nely zna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco zahvaljujem na lijepim riječima,drago mi je da su ti se svidjeli ovi detalji..

      Izbriši
  10. Naravno da meni ne bi palo ništa drugo na pamet nego staviti neku fotku u okvir. Ali kod tebe uvijek vlada neka čarolija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga What,znaš mene uvijek nešto čarobiram:)

      Izbriši
  11. Hi Nelly , posebno hvala za jako ljubazni komentarima na mom blogu , uvijek sretna! Vaš doprinos je opet lijepo, ja volim oznaku s pticom - lijepa! Pozdrav !!!!Michaela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Micha drago mi je,hvala i tebi na posjetu..veliki pozdrav!

      Izbriši
  12. Tako je sve romanticno...
    Jakp je nezno, torta se divno uklapa u celu pricu koju govore fotke.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kod tebe sve nađe svoje mjesto i to pravo mjesto, majstor si za dekoriranje, imaš oko za detalje i sklad, a sve uvijek začiniš vintage detaljima! Čak su se i srdašca povinula do ove slasne kriške torte, a đurđice pokušavaju dohvatiti ovaj veći komad :)))
    Mami sretan rođendan...hvala za recept i užitak u fotografijama i radovima!
    Idem vidjeti što radi tvoja prijateljica Vesna!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. aaaa pa to je naša svestrana Kalipso :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja draga tako si nedostajala svojim lijepim riječima,drago mi je da si tu,da ti se sve svidjelo i da uživaš..da,da Kalipso naša svestrana..pozdrav veliki!

      Izbriši
  15. Koliko ugodne nostalgije u ovom postu :) a torta...jednostavna, starinska i ne sumnjam, prefina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lolila,tortica je upravo takva..pusa!

      Izbriši
  16. Ganz bezaubernde Kompositionen von Blüten und Nostalgier. Hast Du sehr schön gemacht.
    Allerliebste Rosaliemontagsgrüße ∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve ti je krasno Nely,super ideja za stari okvir,preljep poklon si dobila od Vesne kutija mi je fantasticna,tortica odlicna vec je prepisan receptic.:) Pusssaaa :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Nely draga , i opet tako lijepo i tako originalno ! Svaki put me iznova oduševiš idejom i izvedbom. Jako mi je ovo sve nježno i romantično. A torta, ta fina dama, se ovdje odlično uklopila. Super je !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Selmice zaista su ovo bili lijepi pokloni,a drago mi je da si receptić prepisala:)pozdrav draga!

      Branka hvala najljepše na divnim riječima,drago mi je da ti se sve svidjelo:)

      Izbriši
  19. odlicna ti je ideja sa ramom,i nekako mogu lepo u mislima taj ram da smestim na onaj tvoj kamin!
    Tortu cu preskociti,taman sam posle dijete zadovoljna svojom tezinom,a ove fotografije me samo iskusavaju:)))
    Pozdravljam te draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelena upravo je ram i smješten na "kamin",ti mi uvijek pročitaš misli i namjere hihi..joj blago tebi sa dijetom,ja svake nedjelje odlučujem i opet se do slijedeće prenesem bez dijete..pozdrav draga!

      Izbriši
  20. Bravo Nely! Ova perca su me potsetila na detinjstvo. Imala sam par paunovih perca koja sam ljubomorno čuvala. Mama je htela da ih baci kao skupljače prašine a ja sam ih stalno kacila na jedan ram pa na drugi objašnjavajući da im je baš tu mesto. Više se nesećam kako su završila, možda bi bila baš u nekom ramiću. Ideja cvetića u ramu mi je mnogo lepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna i mi smo nekada imali ta paunova pera,pa su neslavno završila..hvala ti puno za uvijek divan komentar:)

      Izbriši
  21. Draga, savršen kutak! Oduševila sam se s tako prekrasnim vintage detaljima, prvo me okvir ostavio bez daha, a onda i kutija.. Ti si mi uzor! Jednog dana ću i ja tako ukrašavati svoj dom. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Čista uživancija te kao prvo čitati a onda gledati tvoje raskošne fotke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reice hvala ti i ti si meni uzor u mnogo čemu,nadam se da ćeš što prije svoj dom uređivati za svoju dušu:)

      Dilajla hvala draga puno:)

      Izbriši
  23. Predivno izgleda ovaj ram. Bravo za ideju!!! Volim mindjusice i ovako suhe jako lepo izgledaju... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cinnamon i ja ih obožavam..
      Miki i meni su baš fora ovako suhe dugo traju pod staklom..hvala ti!

      Izbriši
  24. samo <3 za sve, od limene kutijice do tortice!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala ti ivanice,uzvraćam ti srce :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Zaista se divim ovakvim kreativnostima, gde se starim stvarima daje potpuno novi, osvezavajuci oblik. Sve pohvale na ovom postu i naravno za torticu, koju sam cini mi se vec komentarisala i koju si savrseno uklopila u celu ovu pricicu :) Topli pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga Nataša,kod mene je zapravo to cijeli smisao kreativnosti dati novu šansu nečem starom,drago mi je da ti se svidjela torta..veliki pozdrav!

      Izbriši
  27. Toliko mi se sviđa stari okvir za sliku a sve se tako dobro stopilo jedno s drugim. Čipka je prekrasna. Ne mogu vjerovati da nisi prešala cvjetak! Srdačan pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nostalgia,okvir je jako i meni lijep,a cvjetak je samo osušen jer je tako osušen puno ljepši nego prešan:)

      Izbriši
  28. Divna paznja od dragih blogerica, svidjaju mi se i osuseni cvetici u ramu i privezak za knjige, a verujem da se mama jako obradovala rodjendanskoj tortici, bas je posebna i napravljena od srca.:))

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala ti draga mignonne,da zaista prekrasna pažnja,a i tortica je bila divna:)

    OdgovoriIzbriši
  30. uvijek neka genijalna ideja na ovom blogu... uokvirena čipka... tako romantično i lijepo... :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Divan post, kao i uvek. :) Prelepo :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Prekrasan post! Divne fotke, odvodiš nas u neka druga vremena! :)

    OdgovoriIzbriši
  33. jako romantično i nježno!!

    OdgovoriIzbriši
  34. Kao i uvijek ; nježno, nostagično , inspirativno

    Molim te javi mi se na mail:
    krpeizakrpe@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam najljepše svima..rocgranny javljam se:)

      Izbriši
  35. I opet tvoj neodoljivi vintage stil odusevljava, iz svakog detalja izvire njeznost i romanticnost.. okvir slikica susenog cvjetka sa cipkicom je posebna.. ideja cu ti ukrasti, samo da si nabavim prikladan starinski ram.. a za kraj i finom torticom si nas pocastila, hvala ti Nely.. njezni pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anna drago mi je da ti se iznova svidjelo sve,bit će mi drago ako si ideju budeš realizirala u svom okviru..lijep pozdrav:)

      Izbriši
  36. Kao i uvijek, kod tebe se osjecam kao drag gost.
    Draga Nely, okvir je prekrasan + tvoja vintage, cipkasta nadogradnja. Cestitam na darovima, Vesnini vintage radovi su prelijepi:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biljo hvala ti drago mi je da se ugodno osjećaš kod mene,to mi je uvijek zadovoljstvo..Vesna je maherica zaista..pozdrav:)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...