nedjelja, 7. lipnja 2015.

Lipanjska idila..


Svibanj je proletio za tren..topao,mirisa pun,zanimljiv po puno toga,značajan jer ja napunih svoju 40-tu,sretna,pomalo sjetna ali svoja i dalje .I dalje smišljam nove projekte pomalo zaneseno,dječje vjerujem da nije uzaludno biti baš takav.


Sada bih ja mogla pisati o puno toga,o željama,snovima,ipak zadržat ću to sve za sebe dok ne ostvarim makar djelić svega toga,a sada bih željela predstaviti vam ovo trenutačno što nam zaokuplja puno pažnje i vremena,to je rad sa drvetom.U ranijim postovima pisala sam o našoj ljubavi prema drvetu,izradi iz ničega u nešto,jednostavnoj kreativnost.U naslovnici stavila sam prvu sliku na kojoj su naše drvene životinje,zapravo ukrasi vrta namijenjeni onima koji također vole ovakve detalje u svome okružju.



U našoj kolekciji našlo se tu svega, od gusaka,kokica,pijetlova,čak i vjeverica i stalno se nadodaje nešto novo.Nadam se da vam se dopada,od drveta se zaista može štošta,malo mašte,i vrijednih ruku i iz komada odbačene daske nastaju predivni originalni komadi.


Naš vrt je divno ugostio nove drvene stanovnike,želite  li ih za sebe možete me kontaktirati na moju mail adresu,jednako kao i za narudžbe detalja od drveta, uvijek smo tu.



A vrt,vrt je čaroban iz dana u dan sve više.Toplina ga mazi,on cvjeta,buja,širi se,mirišu svježe jagode uz prekrasne ruže..lipanjska idila.








Broj komentara: 13:

  1. Detalji su predivni. I ja volim drvo ikamen, glinu i sve prirodne materijale, jer pružaju mnogo mogućnosti, a i samo stvaranje je proces koji zaokupljuje i ispunjava.
    Jun je imoj omiljeni mesec, jer tad cvetaju lipe. i diiiivno mirišu. A i rođendan mi je u junu. Ah, kad smo kod rođendana, ja ne brojim godine, ali ta 40. je posebna, i znam da ćeš baš u ovoj godini ispuniti sve svoje želje. Ovo su najbolje godine, a najbolje stvari tek dolaze!

    OdgovoriIzbriši
  2. Olá! Que maravilhosas fotos amei tudo .Abraços

    OdgovoriIzbriši
  3. Nelly, I missed your wonderful posts. Good you're back - with fantastic, heartwarming pictures and lovely little wooden creatures. So funny little things!
    Happy time and all my best -
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post Nely, vrt ti je predivan ,ljepo ga je opet vidjeti,cvijece ,jagode sve je krasno.Stvarcice od drveta su preslatke stvarno ste divni kreativni .Saljem veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je kokošinjac! Naravno i ostatak vrta je prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve ti je prelijepo, Nely. Kokice i patke mi se jako sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  7. lijepe slike !!! Volim svoj blog !!! Pozdravi Angie iz Njemačke

    OdgovoriIzbriši
  8. BEAUTIFUL pictures...
    Best wishes for a lovely weekend, take care!
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao Neli, ove guskice su predivne!!!! Zaista fenomenalna ideja!
    Srećan rodjendan sa velikim zakašnjenjem. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Amo las hortensias ! Cuantos detalles hermosos ,me encanta !!
    besos
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...